Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami wysyłając email na adres info@primebeauty.pl .

W odpowiedzi na zgłoszenie podamy Ci numer reklamacji.

 

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu, numeru reklamacji i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/  kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


PRIMEBEAUTY.PL

P.H.U. Patryk Wrzosek

ul. Akermańska 1/4

02-760 Warszawa

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PRIMEBEAUTY.PL

P.H.U. Patryk Wrzosek

ul. Akermańska 1/4

02-760 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl